Het Beheerteam iStandaarden heeft de Servicedesk ingericht om vragen te beantwoorden van alle gebruikers van iWlz, iWmo, iJw en iPgb.
De Servicedesk is bedoeld voor alle partijen die gebruikmaken van iStandaarden en de ondersteunende modules en services. Algemene vragen over iStandaarden worden beantwoord in de rubriek veelgestelde vragen en de publicatie Wat u moet weten over iStandaarden.
De Servicedesk beantwoordt vragen over:
Uiteraard kunt u hier ook terecht voor suggesties, tips en vragen over de werking van istandaarden.nl en informatie op de site.
U kunt uw vraag aan de Servicedesk telefonisch of per e-mail stellen. In alle gevallen wordt de ontvangst van uw vraag bevestigd, waarna de medewerkers van de Servicedesk de vraag gaan beantwoorden. Voor vragen met een spoedeisend karakter heeft telefonisch contact de voorkeur.
U kunt de Servicedesk bereiken op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur via (020) 797 89 48, of u stuurt een e-mail naar info@istandaarden.nl. In het weekend en op officiële feestdagen is de Servicedesk de gehele dag gesloten.
Vragen aan de Servicedesk worden zo snel mogelijk beantwoord. De uiterlijke termijn is vijf werkdagen. In uitzonderlijke gevallen laat het antwoord langer op zich wachten. Als dat zo is, laat de medewerker van de Servicedesk u dat weten.
De Servicedesk-medewerkers maken deel uit van het Beheerteam iStandaarden (Zorginstituut Nederland). De Servicedesk kent een eerste en een tweede lijn. Als u telefonisch contact opneemt, wordt u in eerste instantie te woord gestaan door de eerste lijn. De aard van uw vraag bepaalt of deze wordt doorgezet naar de tweede lijn.
Op het moment dat u een vraag stelt aan de Servicedesk, wordt er automatisch een ticket aangemaakt. Aan uw ticket worden alle gegevens over uw vraag toegevoegd, zoals mailverkeer, telefonische communicatie en bestanden die u meestuurde. Bij een vervolgvraag kunt u in hetzelfde ticket blijven werken, dit bespoedigt de afhandeling van uw vraag.
Als u klachten heeft over de Servicedesk kunt u deze neerleggen bij het Beheerteam iStandaarden. Dat kunt u doen door een e-mail te sturen aan info@istandaarden.nl. Afhankelijk van de aard van uw klacht, wordt deze door het beheerteam zelf of een manager behandeld. Alle klachten behandelen we met het doel de Servicedesk te verbeteren. Zie ook de Proclaimer.